joi, 10 septembrie 2009

Se organizeaza un concurs pentru a vedea care este cel mai istet, cel mai abil, cel mai destept etc.. presedinte.
Se prezinta la concurs Bush, Putin si Base si li se spune tema: intr-o hala sunt 500.000 papagalitze si un papagal. Fiecare trebuie sa intre si sa prinda papagalul.

Intra primul Bush, incepe o harmalaaaaie mare acolo, chiraiala pe pasari, nenorocire! Sta asta inauntru, staaa..., nu mai iesea. Dupa vreo 2 ore de nenorocire iese Bush, plin de gainat, cu parul valvoi, obosit mort si cu o pasare in mana si zice:?
Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice:?
Nu e asta, e papagalita!

Intra Putin, sta si asta vreo ora, tot harmalaaaaie, urgie etc. Iese mai repede, dupa vreo ora, mizerabil tot, cu o pasare in mana si zice:?
Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice:?
Nu e asta, e papagalita!

Intra si Base, si deodata se lasa linistea in hala si dupa vreo 30 de secunde iese cu o pasare in mana si zice: ?
Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice: ?
Asta e, domne!

Ailalti doi se holbau tampiti si intreaba:? Cum dracu ai reusit, ma??
Pai, zice Base, am intrat inauntru am facut doi pasi, m-am oprit si am strigat "Sa traiti bine!" si in linistea care s-a lasat l-am vazut pe gaozarul asta cand a zis: ?
Du-te-n p...a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Laurentiu Elena