vineri, 24 iulie 2009

La clatite

Ion: - Alo Marie... tu esti?
Maria: - Da... da cine-i la aparat?
Ion: - Eu... Ion, libelula mea!
Maria: - Aaaaa... Ioane... ce-i ma? zi rapid, ca am treaba.
Ion: - Nu vii diseara pe la mine in ograda sa facem niste clatite cu gem?
Maria: - Nu stiu...stai sa vad daca ma lasa mamita... daca ma lasa vin eu pe la tine la 8 fix.
Ion: - No bine... ma duc sa pregatesc malaiul.
Maria fericita se duce la mamitica ei si o intreaba:
- Auzi... m-o sunat Ion si m-o intrebat daca ma lasi sa facem niste clatite la el... cand se face 8 fix.
Mamitica: - Cu o singura conditie: sa-mi aduci si mie doua-trei.
Maria: - Multam... dumneata esti cea mai buna.
Se face ora 8 fix. Entuziasmata ajunge la Ion in ograda. Ion, smecher, o tranteste in pat si se urca pe ea bagandu-i din 5 in 5 minute cate o clatita in gura.
Intr-un sfarsit ajunge Maria acasa foarte obsita...
Mamita: - Noo... mi-ai adus clatite?
Maria: - Off... am uitat...
Maria o vede pe mamita suparata si zice ridicandu-si fusta in cap:
- N-a! linge tigaia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Laurentiu Elena